Segítünk egyedi kereskedelmi weboldalát megtervezni és kialakítani.
Nem szükséges kereskedelmi weboldalát nulláról kiépítenie. Sok olyan platform van, ami segít ennek a folyamatnak a kialakításában. De nem csak egy jó platform kiválasztására kell gondolni mielőtt elkezdi a fejlesztés folyamatát. gondoljunk át néhány fontos dolgot a kezdés előtt.
1. Értse meg üzleti céljait.
Az online értékesítés melletti döntés nagy jelentőségű. És nem folytathatja a cselekvést, amíg ki nem találja a főbb szempontokat. Ehhez először kezdjük a miért-el. Miért akar online eladni? Hogy több üzletet kössön – ez egyszerű. De pontosan hogyan tervezi ennek a megvalósítását?
Milyen növekedést szeretne indulás után elérni, és hogy fogja ezt mérni? Például milyen céljai vannak a heti eladásokkal kapcsolatban? Csak helyi szinten akar értékesíteni, vagy nemzetközi szinten is?
Hány fajta terméket szeretne árulni? Hogyan tervezi azon személyeknek az újbóli elérését, akik már vásároltak az üzletéből?
2. Milyen vásárlói élményt kíván nyújtani?
Néhány szempont, amit érdemes átgondolni:
- Látogatói keresésnél könnyen tudjanak szűrni méretre, színre, árra.
- Vásárlói tudjanak termékeket összehasonlítani.
- Optimalizált egyoldalas ellenőrzés lehetősége
- Reklámok, árengedmények és más fajta ajánlatok
Célközönsége egyszerű, gyors vásárlási lehetőséget részesít előnyben, vagy inkább több időt akarnak kereséssel eltölteni az oldalán új termékeket felfedezve? Ezek különböző vásárlói utakat jelentenek, így a válasz alapján kell megterveznie az oldalának a struktúráját.
3. Nézzük meg a platform lehetőségeket
Sokfajta e-kereskedelmi lehetőség közül lehet választani és Ön megtalálhatja az igényeinek megfelelőt. Az egyes kereskedelmi platformoknak vannak előnyei és hátrányai, ezért fontos hogy meghatározza pontosan azokat a tulajdonságokat, amelyekre szükség van az üzleti céljainak a megvalósításához.
Néhány a legnépszerűbb e-kereskedelmi weboldal építők közül: BigCommerce, Magento, WooCommerce és Shopify vagy Shopify Plus. Egyes kereskedők szívesen használják a WordPress-t nagy tartalommal rendelkező webhelyekkel és számos platform, mint például a BigCommerce integrációt biztosít, így Ön tudja kombinálni a tartalmat a kereskedelemmel.
4. Termékek hozzáadása, szerkesztése
Legyen könnyű a termékek hozzáadása és szerkesztése, raktárkészlete legyen szinkronban a weboldalával. Ez megkönnyíti a háttérműveleteket és segít elkerülni a termékek túlértékesítését.
A termékek hozzáadásánál ezekre figyeljen oda:
Jó minőségű fotók a termékekről: nyújtson vásárlóinak biztonságot arról, hogy ha Önnél rendelnek, akkor azt kapják, amit elvárnak. De a fotók mérete ne legyen olyan nagy, hogy lassítsa az oldal betöltődését. Ennek elkerülésében képoptimalizáló szoftverek tudnak segíteni.
Részletes termékleírások: különösen a gyakran keresett termékek esetén adjon meg minden szükséges információt, termék specifikációt, méret leírást stb.
5. Határozza meg a fizetési és szállítási részleteket
A webáruház fejlesztője beállítja Önnek a vásárló kosár és pénztári folyamatokat, valamint a fizetési alkalmazások integrálását alkalmazásába és a számlázási és szállítási részleteket. Általában több fizetési alkalmazás közül választhat, amik például biztosítják a „vásároljon most és fizessen később” lehetőségét is. Ha külföldre is elad, akkor a fizetési alkalmazásnak támogatni kell a célország szokásait és előírásait is.
6. A webáruház üzembe helyezése
Mielőtt üzembe helyezi webáruházát tesztelje le részletesen a beállításokat, működést, dizájnt, teljesítményt és a navigációt.
- Tekintse át az űrlapokat, a termékek adatlapjait az oldalakon
- Tesztelje a vásárlói kosár, számlázási, szállítási működést.
- Ellenőrizze le a fizetési folyamatokat (bankkártyák, PayPal, stb.)
- Bizonyosodjon meg, hogy a termékfotók jó minőségűek, de jól optimalizáltak az oldalbetöltődét gyorsítva.
- Keressen hiányzó termékleírásokat és kategóriákat
- Ellenőrizze le a hivatkozások (linkek), űrlapok helyes működését
- Ellenőrizze, hogy az adózási beállítások megfelelőek-e.
- Ellenőrizze, hogy a raktárkészlet megfelel-e a valóságnak.
- Ellenőrizze oldalai reszponzivitását: asztali gépen és mobilon is jól jelennek-e meg, és jó-e a felhasználói élmény?
A Webtalent szeret segíteni a vállalkozóknak
Az e-kereskedelem új lehetőségeket nyitott azok számára, akik szeretnének részesedést szerezni a digitális térben, azaz az internetben.
Örömmel kínálunk olyan e-kereskedelmi megoldásokat, amelyek lehetővé teszik az emberek számára, teljesen működőképes web-áruházakat alakítsanak ki. Az interakciókkal és animációkkal teli tervek létrehozásától az új termékek hozzáadásáig minden megtalálható a kínálatunkban. Örülünk, hogy bemutathatjuk az e-kereskedelem felé vezető utat, és szeretnénk segíteni Önt egy olyan online vállalkozás létrehozására, amely olyan, amilyennek Ön elképzelte.